ASUS

ASUS ROG GX700VO - A i7 - 32GB لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل ROG GX700VO

این محصول در انبار موجود نیست

در حد نو 30 ساعت کارکرد

کالای مشابه

معرفی اجمالی محصول

ASUS ROG GX700VO - A - 17 inch Laptop

در نمایشگاه IFA سال 2015، شرکت ایسوس در قسمت لپ‌تاپ‌های غرفه خود محصولی را به نمایش گذاشت که نظر تمامی بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. مدل ROG GX700 اولین لپ‌تاپ مخصوص بازی مجهز به سیستم خنک‌کننده آبی در دنیا ! تا کنون از سیستم‌های خنک‌کننده آبی برای رایانه‌های دسکتاپ ثابت استفاده می‌شد و سیستم یکپارچه با استفاده آسانی برای لپ‌تاپ‌ها وجود نداشت. این لپ‌تاپ که به تنهایی بسیار خوش‌ساخت و قدرتمند است، با تجهیز به این سیستم خنک‌کننده به یکی از محصولات بی‌نظیر در بازار تبدیل شده است. ایسوس از آنجایی که محدودیتی برای ابعاد، وزن و قیمت تمام شده این محصول برای خود قائل نشده، از سخت‌افزارهایی در پیکره‌بندی آن استفاده کرده که تاکنون در کمتر محصولی تا کنون شاهد آن‌ها بوده‌ایم. در این مدل از GX700VO، پردازنده مرکزی بسیار قدرتمند Core i7 6820HK اینتل از نسل جدید Skylake با فرکانس پایه 2.7 و حافظه کش 8 مگابایتی در کنار پردازشگر گرافیکی Nvidia GeForce GTX 980 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5، ترکیب خارق‌العاده و بی‌مانندی را تشکیل داده‌اند که از پس سنگین‌ترین بازی‌ها هم برمی‌آیند. این پردازشگر گرافیکی به طور معمول در رایانه های دسکتاپ مورد استفاده قرار می گیرد و جزو قوی ترین نمونه های حال حاضر هم به شمار می رود. اما ایسوس از این چیپ در این لپ تاپ استفاده کرده که قدرت و کارایی بسیار بالاتری نسبت به چیپ GeForce 980M دارد. باقی بخش‌های سخت‌افزاری هم به همین قدرتمندی هستند و از 32 گیگابایت رم DDR4 (که تا 64 گیگابایت هم قابل ارتقاء است) و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD با اتصال PCIE x 4 که از دو حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت تشکیل شده، در این محصول استفاده شده که سرعت خیره‌کننده‌ای به این لپ‌تاپ بخشیده‌اند. این قطعات قدرتمند مصرف انرژی بالایی داشته و به همان نسبت هم حرارت بالایی را تولید می‌کنند که مقابله با آن کار آسانی نیست و نیاز به فن‌های بزرگ دارد. اما ایسوس برای این کالای خاص خود تنها به گردش باد بسنده نکرده و از یک سیستم منحصربه‌فرد خنک‌کننده آبی هم استفاده کرده است. روی این قسمت جداگانه بخش‌هایی طراحی شده که لپ‌تاپ به راحتی به آن‌ها متصل شده و مایع خنک‌کننده در بخش‌های داخلی دستگاه به گردش درآمده و حرارت را از قطعات مهم می‌گیرند. عملکرد عالی این سیستم باعث می‌شود لپ‌تاپ حتی در مواقع بارگذاری‌های سنگین هم با مشکل بالا رفتن دما مواجه نشده و همواره بهترین عملکرد را داشته باشد. با اتکا به این سیستم‌خنک کننده، حتی می‌توان پردازنده مرکزی، پردازشگر گرافیکی و رم این لپ‌تاپ را اورکلاک کرد و کارایی آن‌ها را تا 20 درصد افزایش داد. در حالی که این کار در لپ‌تاپ‌های عادی ممکن است به قطعات آسیب جدی وارد کند.



صفحه‌نمایش این دستگاه اندازه 17.3 اینچی با پنل IPS، کیفیت Full HD و روکش مات دارد که یک نمونه عالی برای بازی کردن محسوب می‌شود. البته برای چنین محصول رده‌بالایی انتظار مواجه با صفحه‌نمایش 4K را داشتیم که ایسوس به کیفیت Full HD بسنده کرده است. البته که همین کیفیت هم برای اجرای بازی‌های روز کاملا کافی است. همانطور که انتظار می‌رفت، صدای خروجی این لپ‌تاپ هم بسیار قدرتمند و فراگیر است و به‌واسطه تکنولوژی‌های پیشرفته Sonic Studio ll و Sonic Radar ll علاوه بر کیفیت، امکانات کاربردی را هم دراختیار کاربر قرار می‌دهد. در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، کیبورد نقش پررنگی دارد و GX700 هم از یک کیبورد بسیار خوب بهره می‌برد. چیدمان جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و پاسخگویی عالی با مسافت ایدئال حرکت کلیدها در کنار نور پس‌زمینه، بازی یا تایپ کردن با این کیبورد را بسیار لذت‌بخش کرده است. پنج کلید قابل برنامه‌ریزی ماکرو هم بالای کیبورد وجود دارد که می‌توان تنظیمات مختلف را در آن‌ها ذخیره و درلحظه بازخوانی کرد. یک کلید با عکس دوربین هم در کنار آن‌ها مشاهده می‌شود که با فشار آن در هر لحظه، دستگاه شروع به ضبط تصاویر می‌کند که برای تهیه دمو و فایل ویدئویی از بازی‌ها بسیار کارآمد است. تاچ‌پد هم از یک پد بزرگ و دو کلید پهن تشکیل شده است که برای انجام کارهای روزمره کارایی بسیار عالی دارد. پورت‌های متعدد و متنوعی هم روی لبه‌های دوطرف دستگاه قرارگرفته‌اند که می‌توان انواع ابزارهای جانبی و مانیتورهای جداگانه را به آن متصل کرد.



این لپ‌تاپ بدنه بزرگ، ضخیم و سنگینی دارد که از ترکیب پلاستیک و آلومینیوم برس خورده تشکیل شده است. رنگ این لپ‌تاپ با تمامی محصولات قبلی ایسوس متفاوت بوده و بیشتر قسمت‌های آن به رنگ بژ طلایی است. البته رنگ‌های خاکستری، قرمز و نارنجی هم در کنار این رنگ اصلی قرار گرفته‌اند که ظاهری خاص به GX700VO داده‌اند. این لپ‌تاپ حدودا 33 میلی‌متر ضخامت و 3.6 کیلوگرم وزن دارد که این اعداد در حال استفاده از سیستم خنک‌کننده آبی بیشتر هم خواهد شد. به همین دلیل تقریبا باید قید جابجایی آن را بزنید و سعی کنید بیشتر در یک مکان ثابت از قدرت بالای آن بهره ببرید.

مشخصات فیزیکی (Properties)

ابعاد (Dimension) 33-35 × 309 × 429 میلی‌متر
وزن (Weight) 3.6KG - 4.8KG with Water Cooling System کیلوگرم

پردازنده مرکزی (CPU)

سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده 6820HK
فرکانس پردازنده 2.7GHz up to 3.6 GHz
حافظه Cache 8MB

حافظه (RAM)

ظرفیت حافظه RAM 32GB
نوع حافظه RAM DDR4

حافظه داخلی (HDD)

ظرفیت حافظه داخلی 1TRSSD
نوع حافظه داخلی SSD
مشخصات حافظه داخلی PCIE x 4

پردازنده گرافیکی (VGA)

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی GeForce GTX 980 GDDR5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 8GB

صفحه نمایش (Monitor)

اندازه صفحه نمایش "17
نوع صفحه نمایش IPS LCD
دقت صفحه نمایش Full HD 1920x1080
صفحه نمایش مات
صفحه نمایش لمسی

امکانات (Facilities)

درایو نوری
وبکم
توضیحات وبکم HD Web Camera
مشخصات اسپیکر ASUS Sonic Studio
کیبورد با نور پس زمینه
مشخصات تاچ پد پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
مودم فاقد مودم
شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11ac
بلوتوث بلوتوث داخلی
پورت شبکه Ethernet
توضیحات پورت شبکه Ethernet گیگابیتی
پورت VGA
پورت HDMI
پورت Thunderbolt
پورت Serial
تعداد پورت USB 2.0
تعداد پورت USB 3.0 3

سایر مشخصات (Other Features)

طبقه‌بندی مخصوص بازی
نوع باتری 6 سلولی
شارژدهی باتری 6:00 ساعت
توضیحات باتری باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 93 وات‌ساعت
سیستم عامل Microsoft Windows 10
نسخه سیستم عامل نسخه‌ی 64 بیت
امکانات دیگر سیستم خنک کننده آبی جداگانه
یک عدد پورت USB 3.1 Type-C
مجهز به یک عدد پورت mini DisplayPort
کیبورد فارسی
اقلام همراه لپ تاپ در حد نو 30 ساعت کارکرد

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.
f}